English

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

هم افزایی دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هم افزایی و تعامل دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.

هم افزایی دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سرهنگ جهانگیر کریمی  در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزی خبرنگاری پلیس  بیان داشت: پلیس در این طرح که با برقراری تعامل و مشارکت با دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های آنان  برای برقراری ارتباط موثر و مفید بین خانواده ها، نوجوانان، جوانان و پلیس در نظر گرفته شده، سعی بر اطلاع رسانی و انتشار اخبار در حوزه انتظامی و پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی دارد.

وی افرود: خوشبختانه با همکاری خوبی که بین معاونت فرهنگی و اجنماعی فرماندهی انتظامی استان و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان صورت گرفته امروز اولین استانی در کشورهستیم که توانسته ایم باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس را راه اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اینکه امروز می بینیم در بین شما دانش آموزان افراد مستعد و باهوشی هستند که در خبرگزاری های محلی و دانش آموزی پا به پای خبرنگاران با سابقه با دقت و ظرافت در امر خطیر خبر رسانی فعالیت دارند نقطه عطفی است برای اینکه در آینده ای نزدیک با یاری خداوند متعال و پشتکار خودتان و با آموزش هایی که در حوزه خبررسانی انتظامی خواهید دید بتوانیم از ظرفیت بالای شما در جهت کنترل و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بهره مند شویم.

به گزارش موج، در حاشیه افتتاحیه باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس و در راستای توانمند سازی دانش آموزان حاضر در جلسه، کلاس آموزشی تدوین و خبرنویسی با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه