English

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان اصفهانی پس از ۵ سال وقفه به عتبات‌ عالیات

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعزام عتبات دانش‌آموزی پس از حدود ۵ سال مجدداً برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

اعزام دانش‌آموزان اصفهانی پس از ۵ سال وقفه به عتبات‌ عالیات
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی نم نبات در خصوص اعزام دانش‌آموزان به عتبات‌عالیات گفت:تعداد ۶ کاروان در مرحله اول، شامل ۳ کاروان ویژه پسران و ۳ کاروان ویژه دختران و با تعداد ۲۴۰ نفر در تاریخ ۲۷ خرداد الی ۱۷ تیرماه سال جاری و پس از برگزاری امتحانات، اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: اعزام عتبات دانش‌آموزی پس از حدود ۵ سال مجدداً برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه زیر نظر سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر فرایند ثبت‌نام و پذیرش دانش‌آموزان پایه‌های هستم تا دوازدهم در حال انجام است.

نم نبات اذعان داشت: تعداد ۶ کاروان در مرحله اول، شامل ۳ کاروان ویژه پسران و ۳ کاروان ویژه دختران و با تعداد ۲۴۰ نفر در تاریخ ۲۷ خرداد الی ۱۷ تیرماه سال جاری و پس از برگزاری امتحانات، اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت کاروان را یکی از مدیران سازمان حج و زیارت که در آموزش و پرورش حضور دارد و شرایط اردویی را می‌توانند رعایت کنند عهده‌دار است.

وی ابراز داشت: حضور روحانی، مداح و مربیان رسمی آموزش و پرورش از جمله تهدیداتی است که برای این اعزام در نظر گرفته شده است.

نم نبات بیان داشت: تیم فرهنگی مستقر شده برای کاروان‌ها برنامه‌های فرهنگی مختلفی را ویژه دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده و اجرا می‌کنند.

وی گفت: دانش‌آموزان یک‌سوم هزینه اعزام را پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه را به‌صورت وام قرض‌الحسنه و در ده قسط بدون کارمزد پرداخت خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان اعزامی از سراسر استان اصفهان و با اولویت زیارت اولی‌ها، به‌صورت متمرکز از اصفهان به عتبات‌عالیات اعزام خواهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه