English

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی خبر داد؛

برگزاری رویداد نوجهان در مدارس استان اصفهان

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: فردا ۷ آبان‌ماه برنامه ای در مدارس استان اصفهان برگزار می شود که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود .

برگزاری رویداد نوجهان در مدارس استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی حقانی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ای در مدارس استان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه برگزار خواهد شد که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود و کودکان در این مراسم نسبت به مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. آثار خود را ارائه خواهند داد.

وی بیان داشت: برنامه نوجهان از سال ۱۴۰۱ و در محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) آغاز شد و ایشان به دانش‌آموزان مأموریت ویژه برای یافتن جایگاه در نظم نوین جهانی دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: این جرقه در ذهن اتحادیه انجمن‌های اسلامی شکل گرفت که این مأموریت بر زمین نماند، لذا در سال ۱۴۰۲ و در راستای جهاد تبیین، رویدادی تحت عنوان نوجهان در دستور کار قرار گرفت و در شهریور سال جاری و هم‌زمان با همایشی با حضور سردار سلامی در تهران این کار کلید زده شد.

حقانی ابراز داشت: رویداد مدرسه‌ای و رسانه‌ای نوجهان را برای دانش‌آموزان استان اصفهان اجرا خواهیم کرد و مقرر شد دانش‌آموزان در کار اردوهایی که متشکل از آموزش کارگاهی و اردو است، شرکت کنند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان بیان داشت: در برنامه نوجهان روی چند مؤلفه خاص کار کردیم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر روی مولفه‌های افول آمریکا تحت عنوان «منفی بیست» متمرکز شدیم و متناسب با این موضوع برای دانش‌آموزان برنامه‌هایی اجرا خواهیم کرد در همین راستا بسته‌های حمایتی برای مدارس ارسال خواهد شد؛ تعداد هزار بسته محتوایی برای مدارس استان اصفهان تدارک‌دیده‌شده و این بسته‌ها شامل پوسترهای برنامه نوجهان، مو به های افول آمریکا، سربند و پیکسل است که میان مدارس توزیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: ۷ آبان‌ماه برنامه ای در مدارس استان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه برگزار خواهد شد که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود و کودکان در این مراسم نسبت به مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. آثار خود را ارائه خواهند داد.

حقانی بیان داشت: از ۸ الی ۱۰ آبان‌ماه دانش‌آموزان اقدام به پلاکارد نویسی، ساخت دست‌سازه و... برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه خواهند کرد و از ۱۴ الی اواخر آبان‌ماه گفت و گو محوری نسبت به مؤلفه‌هایی که در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، جبهه مقاومت و افول آمریکا برنامه‌ریزی‌شده است.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: از ۴ الی ۹ آذرماه همایش‌های استانی رویداد نوجهان برگزار خواهد شد و از برترین‌های دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تقدیر خواهد شد.

حقانی بیان کرد: دانش‌آموزان اثرات تولیدی خود در خصوص رویداد نوجهان و مولفه‌های آن به صورت‌های کلیپ، موشن‌گرافی و پادکست و سایر محتواهایی که در فضای رسانه‌ای قابل‌انتشار است، ارائه خواهد شد و تیم داوران این آثار را بررسی و در ۱۲ بهمن‌ماه اختتامیه برنامه رسانه‌ای این رویداد نیز برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه