English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

جمع آوری ۶۲ معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت : با اجرای طرح آرامش در شهر ۶۲ معتاد متجاهر و ۶ خرده فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند.

جمع آوری ۶۲ معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در  خمینی شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ غلامرضا براتی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح محلات هدف در شهرستان، طرح آرامش در شهر با محوریت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به مرجله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی همراه بود 6 خرده فروش مواد افیونی شناسایی و در چند عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر که از متهمان نیز یک کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: همچنین در این طرح 62 نفر از معتادان متجاهر در سطح محلات و معابر عمومی جمع آوری که ضمن هماهنگی انجام شده برای سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ براتی در پایان خاطر نشان کرد: طرح آرامش با هدف برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر با برنامه ریزی دقیق تر وکار اطلاعاتی گسترده تر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه