English

سرهنگ لطیفی خبر داد؛

۱۲ تن از معتادان متجاهر پارک لاله جمع آوری شدند

رییس کلانتری انقلاب گفت: در حاشیه اجرای طرح پاکسازی پارک لاله از معتادان، ۱۲ تن از معتادان متجاهر جمع آوری شدند که این افراد به مراکز بازپروری اعزام خواهند شد.

۱۲ تن از معتادان متجاهر پارک لاله جمع آوری شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ پیمان لطیفی، رییس کلانتری انقلاب در حاشیه اجرای طرح پاکسازی پارک لاله از معتادان متجاهر اظهار کرد: درپی اجرای مطالبات مردمی برای برخورد با معتادان در سطح پارک لاله تهران و نیز مشاهدات صورت گرفته از حضور تعدادی از معتادان در این پارک به ویژه در ساعات آغازین روز ، عوامل کلانتری انقلاب  طرح جمع آوری معتادان متجاهر را در پارک لاله به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه این طرح از حوالی ساعت پنج صبح  بامداد امروز  اجرا شد، گفت: در جریان اجرای این طرح ۱۲ تن از معتادان متجاهر جمع آوری شدند که این افراد به مراکز بازپروری اعزام خواهند شد.

رییس کلانتری انقلاب با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه داشته و مقطعی و یک روزه نیست، گفت: البته گاهی مشاهده شد که برخی از افرادی که از شهرهای دیگر برای جستجوی کار به تهران آمده و به دلیل وضع اقتصادی شب ها در پارک خوابیده و استراحت می کنند، از سوی برخی از شهروندان با معتاد متجاهر اشتباه گرفته می شوند، کمااینکه در اجرای این طرح نیز پلیس با چند نفر از این افراد مواجه شد که اعلام کردند، اعتیاد نداشته و در جستجوی کار هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه