English

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد؛

برپایی غرفه دانش‌آموز محور آموزش و پرورش در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش‌وپرورش امسال هم برای دومین سال پیاپی، با حضور در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، غرفه‌ای را برپا کرده است.

برپایی غرفه دانش‌آموز محور آموزش و پرورش در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی نم نبات در خصوص حضور آموزش و پرورش در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار داشت: آموزش‌وپرورش امسال هم برای دومین سال پیاپی، با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، غرفه‌ای را برپا کرده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه سال گذشته، مجموعه فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش از جمله مدارس پیش‌دبستانی و فعالیت‌های دارالقرآن‌ها معرفی شده است، افزود: امسال سعی کردیم در حد امکان، رویکرد دانش‌آموز محور را در پیش بگیریم.

نم نبات بیان داشت: در سال جاری، رویکرد قرآنی در موضوعات هنری و پژوهشی را به میزان بیشتری گسترش دادیم و در این زمینه، به‌صورت ویژه به هنرستان‌ها توجه داشته‌ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر اصفهانی شیفت بندی شده‌اند و در زمان‌های مختلف به‌صورت مجزا در نمایشگاه حضور دارند و برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.

وی با تشریح برنامه‌های گروه‌های دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: گروه‌های تواشیح، سرود و حافظان قرآن که در مجموعه‌های قرآنی در حال فعالیت هستند یا دانش‌آموزانی که به‌صورت ویژه، در ۱۵ مرکز دارالقرآن تخصصی حفظ قرآن حضور دارند، در این نمایشگاه برنامه‌های خود را به نمایش می‌گذارند تا مردم از آن استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه