English

به مدت ۷ روز؛

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان برگزار می شود

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به مدت 7 روز در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خبر داد.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از تاریخ 28 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز در اصفهان برگزارمی شود.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه امسال رویکردهای ویژه‌ای را در حوزه قرآنی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: 187 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت امسال اصفهان حضور دارند و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با قرآن و عترت به نمایش می‌گذارند؛ از جمله مهمترین فعالان این عرصه می‌توان به نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط با قرآن و عترت، خیریه‌ها و مراکز عام‌المنفعه نام برد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های گذشته جدا شدن بخش‌های تجاری از بخش‌های فرهنگی و مذهبی است، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار تخصصی‌تر و باکیفیت‌تر شده که نتیجه آن را در استقبال مردم طی روزهای برگزاری شاهد خواهیم بود.

نمایشگاه قرآن

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جامعه القرآن الکریم، مهد قرآن و مرکز رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از مهمترین شرکت‌کنندگان حاضر در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به شمار می‌روند.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت می‌توانند از تاریخ 28 اردیبهشت‌ تا سوم خردادماه  از ساعت 17 تا 23 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه