English

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان:

ضوابط صدور پروانه ساختمانی در پهنه بافت فرسوده ابلاغ شد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: نحوه صدور پروانه ساختمان های واقع در بافت های فرسوده بر اساس ابلاغیه اداره کل راه وشهرسازی ابلاغ می‌شود.

ضوابط صدور پروانه ساختمانی در پهنه بافت فرسوده ابلاغ شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، وحید مهدویان گفت: بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی و با ابلاغ سیاست ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله ای در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری اصفهان شهروندانی که متقاضی دریافت پروانه ساختمانی در پهنه بافت فرسوده هستند می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

وی افزود: نحوه صدور پروانه ساختمان های واقع در بافت های فرسوده بر اساس ابلاغیه  اداره کل راه وشهرسازی باتوجه به ویژگی گروه ها و شروط بهره مندی از ضوابط تشویقی اجرا و ابلاغ می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون با توجه به مصوبه  کمیسیون ماده 5« ضوابط تشویقی کالبدی متمضمن نوسازی محله ای در بافت های فرسوده » تسهیل در ضوابط معماری ملاک عمل جهت صدور پروانه ساختمانی خواهد بود؛ و شهروندان می توانند نسبت به دریافت بسته های تشویقی مطابق فرم ابلاغی اقدام کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بسته تشویقی جدید، ابلاغی کمیسیون ماده 5 در واقع فرصت منحصر بفردی برای سازندگان و مالکان واحدهای فرسودهه به شمار می رود و ظرفیت خوبی را برای نوسازی بافت های فرسوده غیر تاریخی است که با استفاده از آن ساکنان این بافت ها می توانند جهت برخورداری از این فرصت به مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان مراجعه نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه