English

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان:

پروژه های سهروردی با تلاش همه همکاران در ایران حرف اول را می زند

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: وجود کارگران با کار و تلاش سازنده ای که بر عهده دارند واقعا قابل تقدیر است.

 پروژه های سهروردی  با تلاش همه همکاران در ایران حرف اول را می زند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، میثاقی در آیین تجلیل از کارگران این شرکت به مناسبت روز کارگر با بیان اینکه نام کار و کارگر با قناعت، مردانگی و از خود گذشتگی عجین شده است افزود: این حجم از کار، فعالیت و پیشرفت که در پروژه ها قابل رویت هم هست، نتیجه کار و تلاش شما کارگران، کارشناسان، مهندسان و همه افراد در همه رده های شغلی است که در پیشرفت پروژه ها ایفای نقش می کنند و شایسته تقدیر هستند.

در ادامه این نشست مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: طبق آمار ۱۰ درصد جمعیت کشور از قشر کارگری هستند که این ۱۰ درصد موتور محرکه و پیشران اقتصاد کشور محسوب می شوند و این موضوع اهمیت و نقش جامعه کارگری را نشان می دهد.

احمدی  با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های شرکت گفت: با تحقق پیشرفت ۵۶ درصدی طرح RHU در طول یکسال گذشته بیش از دوبرابر نسبت به ۳ سال ما قبل آن ، پیشرفت حاصل شده است.

وی افزود: در پروژه RFCC  هم در کمتر از یکسال به پیشرفت کلی ۱۶ درصد رسیدیم و آمار از این حکایت دارد که در مقیاس کل پروژه ها تقریبا سه برابر دوره های قبلی فعالیت انجام شده است که جای قدردانی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه