English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد؛

پلمپ ۱۰ مغازه به جرم فروش مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از پلمب 10 مغازه به جرم فروش مواد مخدر و معرفی متصدیان این مغازه ها به مرجع قضائی خبر داد.

پلمپ 10 مغازه به جرم فروش مواد مخدر در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ احمد نیکبخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک در تعدادی از واحدهای صنفی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه دریافتند 10 نفر از متصدیان مغازه های مختلف با سوء استفاده از شغل خود اقدام به فروش مواد مخدر می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان عنوان کرد: پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع  طی هماهنگی با مرجع قضائی مغازه های مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نهایت 3 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین ،شیشه و تریاک کشف و متصدیان این مغازه ها دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به پلمب مغازه های مذکور از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از شهروندان  عزیز وفهیم اصفهان می خواهیم گزارش های  خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر ،حضور معتادان متجاهر وولگرد را از طریق تماس با شماره تلفن 21825462 ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان در اختیار کارشناسان این پلیس قرار دهند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه