English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲۳۰ بسته هروئین و شیشه از معده ۳ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری باند 3 نفره ای که اقدام به قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انباری در معده خود می کردند خبر داد.

کشف 230 بسته هروئین و شیشه از معده 3 قاچاقچی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: واحد گشت تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به 3 نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند که این افراد اقدام به بلغ و انباری مواد در معده خود کردند.

وی افزود: در ادامه با انجام مراقبت ها و اعمال پزشکی نهایتاً 230 بسته هروئین و شیشه به وزن 2 کیلو گرم از معده متهمان استخراج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه ها و شگردهای مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می کنند که یکی از این شیوه بلع و انباری بسته های مواد در معده است.

سرهنگ نیکبخت به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: هرچند با رصد هوشمندانه ماموران پلیس این افرادی که از این شیوه برای قاچاق مواد استفاده می کنند شناسایی و دستگیر می شوند اما عده زیادی هم هستند که براثر با شدن بسته ها در معده خود جانشان را از دست می دهند و در واقع جانشان را در راه  این تجارت کثیف از بین می برند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه