English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۳۹۲ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 392 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح 3 روزه پاکسازی نقاط آلوده در اصفهان خبر داد.

دستگیری 392 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد: در راستای مبارزه بی امان با توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان به مدت 3 روز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در سراسر این استان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح یک قاچاقچی عمده مواد مخدر و تعداد 221 نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند و 171 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال یافتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از بازرسی 144 منزل و محل توزیع و مصرف مواد مخدر خبر داد و گفت: در این طرح همچنین 43 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر به همراه 63 عدد آلات و ادوات مصرف مواد، 35 عدد قرص متادون و 863 سی سی شربت متادون کشف و 114 دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف شدند.

سرهنگ نیکبخت از تداوم این گونه طرح ها و برنامه ها خبر داد و اظهار داشت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعی از تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات خود دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه