English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۳۲۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر طی ۳ روز در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 326 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در طرح 3 روزه پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

دستگیری 326 معتاد و خرده فروش مواد مخدر طی 3 روز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده به مدت 3 روز در سراسر شهرستان های استان اصفهان اجرا شد که در این طرح 326 معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و رضایت مردم منجر شد.

وی افزود: در طرح مذکور از 170 منزل و مکانی که به محل خرید و فروش و مصرف مواد تبدیل شده بودند بازدید به عمل آمد و در این رابطه 151 خرده فروش مواد افیونی به همراه 6 نفر که در امر قاچاق مواد مخدر فعال بودند دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از جمع آوری 175 معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: در بازرسی از محل های مصرف مواد مخدر 74 کیلو و 94 گرم مواد مخدر به همراه 236 عدد قرص و شربت متادون، یک قبضه اسلحه و آلات و ادوات مصرف و توزین و بسته بندی مواد مخدر کشف و 94 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به تداوم این گونه اقدامات و طرح ها گفت: طرح های پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و قاچاچیان مواد مخدر پس از بررسی ها و تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان در محلات آلوده شهرستان ها اجرا می شود و از شهروندان هم می خواهیم به منظور مشارکت در طرح های پلیس هرگونه خرید و فروش و مصرف مواد در محله خود را از طریق سامانه 110 به اطلاع ماموران ما برسانند و مطمئن باشند که موضوع از طریق کارشناسان این پلیس بررسی و رسیدگی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه