English

مسعود فیروزی بیان کرد؛

پیش‌بینی وجود ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: بر ضرورت همکاری سایر دستگاهها و مجموعه‌های متولی در این رابطه تاکید داریم و هم اکنون شرایط جمع‌آوری به گونه‌ای شده است که معتادان متجاهر گروهی جمع آوری نمی شوند.

پیش‌بینی وجود ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: هم اکنون ۶ هزار معتاد متجاهر در اقامتگاههای اجباری استان مقیم هستند و مراحل ترک و درمان اعتیاد را طی می‌کنند.

فیروزی در ادامه این خبر اضافه کرد: یکی از اقداماتی که برای کاهش آسیبها، مدیریت سلامت اجتماعی و جلوگیری از جرایم خُرد انجام می‌شود جمع‌آوری معتادان متجاهر و نگهداری از آنان در مراکز ماده ۱۶ موضوع قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر یا همان کمپ‌های اجباری ترک اعتیاد است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: معمولا معتادان متجاهر در هوای گرم کمتر دیده می‌شوند ضمن این که با تصمیم شورای تامین خراسان رضوی طی سال گذشته میزان جمع‌آوری در این بخش نسبت به سال قبل از آن ۲ برابر شده است.

وی افزود: امسال نیز علاوه بر ظرفیت موجود که ۶ هزار نفر است در حال افزایش و ایجاد ظرفیتهای جدید در این رابطه هستیم و پیش‌بینی می‌شود استان ۹ هزار معتاد متجاهر داشته باشد که هفت هزار نفر آنان در مشهد هستند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: بر ضرورت همکاری سایر دستگاهها و مجموعه‌های متولی در این رابطه تاکید داریم و هم اکنون شرایط جمع‌آوری به گونه‌ای شده است که معتادان متجاهر گروهی جمع آوری نمی شوند و به صورت تک به تک شناسایی و جمع آوری می گردند.

فیروزی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: شمار اقامتگاههای اجباری ترک اعتیاد در خراسان رضوی هم اکنون ۲۵ واحد است که امید است این تعداد بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه