English

سرهنگ رحمان علیدوست:

مشمولان معتاد به مراکز درمانی مربوطه معرفی می‌شوند

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند و هنگام معاینه اولیه شناسایی می‌شوند از سوی مراکز وظیفه عمومی برای ترک اعتیاد به مدت حداکثر شش ماه به مراکز درمانی مربوطه معرفی می‌شوند.

مشمولان معتاد به مراکز درمانی مربوطه معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رحمان علیدوست ،  معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در این باره گفت: طبق ماده ۳۹ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی در نیروهای مسلح به کارگیری می‌شوند که از نظر جسمی و روانی سالم هستند بنابراین کلیه مشمولان متقاضی اعزام به خدمت توسط پزشکان مورد تایید سازمان وظیفه عمومی، معاینه می‌شوند و در صورت تایید صحت و سلامت آنان سایر مراحل اعزام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند و هنگام معاینه اولیه شناسایی می‌شوند از سوی مراکز وظیفه عمومی برای ترک اعتیاد به مدت حداکثر شش ماه به مراکز درمانی مربوطه معرفی می‌شوند.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: معافیت موقت شش ماهه برای مشمولان معتاد، صرفا یک بار صادر می شود و پس از اتمام مهلت مقرر و انجام اقدامات درمانی در صورت ترک اعتیاد و ارائه گواهی از مراکز مذکور به خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی