English

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ؛

پویش اطعام خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، پویش اطعام خانوارهای تحت حمایت و اقشار کم درآمد، با مساعدت نیکوکاران اجرا خواهد شد.

پویش اطعام خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع فرصت پدید آمده در پی تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان را کم نظیر خواند و اظهار داشت: یکی از فلسفه های مهم روزه، باخبر شدن از حال محرومان و از وظایف مهم روزه داران در این ماه مبارک، کمک به نیازمندان است. 

وی با تاکید به همکاری مراکز نیکوکاری با تکیه بر ظرفیت های مادی و معنوی مردم خیرخواه در ماه مبارک رمضان ، ادامه داد:  برنامه های مختلفی از جمله طبخ و توزیع غذای گرم و افطاری ساده، تحویل بسته های معیشتی، اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی، با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان در سطح استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت جایگاه جذب حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت مستقیم و بی واسطه فرزندان تحت حمایت، گفت: نیکوکاران می توانند با توجه به سیره مولی امیرالمومنین(ع) و با نگاه ویژه به فرزندان یتیم و نیازمند در ماه مهمانی خدا، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ یا مراجعه به سایت  ekram.emdad.irو ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از فرزندان نیازمند مورد نظر خود را برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، راه های مشارکت مردم در پویش اطعام مهدوی را اعلام کرد و گفت: خیران نیک اندیش برای ارائه کمک های خود در این طرح می توانند با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ همچنین مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه