English

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری انجام شد؛

اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان از اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری زندگی به مددجویان، همزمان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

اهدای هزار و ۶۵۵ قلم کالای ضروری به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: تامین بخشی از وسایل ضروری مورد نیاز خانوارهای تحت پوشش از جمله اهداف این نهاد است که با مشارکت خیران و نیکوکاران برای آسایش بیشتر مددجویان در طول سال انجام می شود.

نبی اله اله دادی با بیان اینکه پیش از این مرحله نیز ۴ هزار و ۶۵۰ قلم از کالاهای ضروری زندگی بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده، ادامه داد: پس از شناسایی نیاز خانوارها توسط مددکاران، اقلامی از جمله فرش، یخچال، کولر، آبگرمکن، تلویزیون، پنکه، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و ... با مساعدت نیکوکاران تامین و توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، افزود: با توزیع این مرحله از لوازم ضروری در هفته احسان و نیکوکاری، بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ قلم کالای مورد نیاز با اعتباری به ارزش ۶۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.  

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان ، با قدردانی از مشارکت مردم خیرخواه، گفت: نیکوکاران سخاوتمند می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه