English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

بهره برداری از مخزن ۲ هزار مترمکعبی در منطقه برخوار

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:مخزن 2 هزار مترمکعبی شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد منطقه برخوار با هزینه ای بالغ بر 450میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در مدار بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از مخزن 2 هزار مترمکعبی در منطقه برخوار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان با اشاره به هدف اجرای این پروژه در منطقه برخوار اظهار داشت: به منظور تقویت شبکه آبرسانی در این شهر و روستا، اجرای 6.5 کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت 2 هزار متر مکعب و همچنین احداث یک باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرای خط انتقال به طول 6.5 کیلومتر از ایستگاه پمپاژ تا شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد به پایان رسیده است، این در حالیست که عملیات اجرای این پروژه در سال 1401 آغازشد و هم اکنون تکمیل گردید.

اکبریان با بیان اینکه با اجرای عملیات طرح آبرسانی به شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد زمینه دسترسی پایدار مردم این مناطق به آب شرب فراهم شده است اظهار داشت: با اجرای این پروژه حدود 20 هزار نفر جمعیت در شهر شاپور آباد و محسن آباد از آب شرب پایدار بهره مند می شوند، در حالیکه سال های گذشته مردم منطقه به دلیل نداشتن مخزن ذخیره بعضا در زمان پیک مصرف و یا وقوع حوادث با مشکل افت فشار مواجه می شدند که با اجرای این پروژه، مشکل برطرف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه