English

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان:

گسترش مباحث HSE از ضروریات صنعت دامپروری است

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان بر گسترش مباحث HSE درصنعت دامپروری تاکید کرد.

گسترش مباحث HSE از ضروریات صنعت دامپروری است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حسن جعفری در حاشیه کنفرانس علمی HSE  با اشاره به ضرورت گسترش مباحث HSE در صنعت دامپروری گفت: از جمله اهداف و دغدغه ما در اتحادیه دامداران معرفی و پیاده سازی HSE در تعاونی ها و دامداری های استان است.

وی برگزاری کنفرانس علمی HSE در استان را نشان از اهمیت بالای جایگاه نیروی انسانی، بهداشت،ایمنی و محیط زیست در دامداری های استان برشمرد و افزود: این رویداد برای اولین بار است که در کشور در حوزه سلامت گاو شیری برگزار می گردد.

جعفری خاطرنشان کرد: از جمله فواید مهم پیاده سازی مباحث HSE در دامداری ها می توان به،بها دادن به سلامت روح و جسم پرسنل، ایجاد محیط امن،بهداشتی و دور از استرس، کاهش آسیب ها و خطرات، ارتقای سلامت دام و افزایش راندمان تولید اشاره کرد.

این مقام مسئول از برنامه‌های مورد نظر در حوزه آموزش اتحادیه دامداران استان اصفهان خبرداد و گفت: قصد داریم سالی یکبار کنفرانس علمی HSE را در سطح استان برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم مباحث آموزشی وعلمیHSE را در واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای تولید شیر و گوشت استان و حتی کشور گسترش دهیم تا در نهایت زمینه امنیت خاطر کارکنان و کارفرمایان حوزه دامپروری و تامین امنیت غذایی کشور را فراهم سازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه