English

مدیر روابط‌عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان مطرح کرد :

آگاهی بخشی و آموزش رسالت اجتماعی اتحادیه دامداران استان و دبیر خانه شیر ایستگاه سلامت است

مدیر روابط‌عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان گفت:آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش در راستای ارتقای سواد سلامت مردم رسالت اجتماعی ما در اتحادیه دامداران استان و دبیر خانه شیر ایستگاه سلامت است.

آگاهی بخشی و آموزش رسالت اجتماعی اتحادیه دامداران استان و دبیر خانه شیر ایستگاه سلامت است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حمید  مهدوی بیان کرد: چهار دهمین بسیج ملی آموزش همگانی تغذیه با محوریت ترویج فرهنگ مصرف شیر و لبنیات از تاریخ ۸ الی ۱۵ بهمن ماه سال جاری  در استان برگزار می گردد.

وی افزود: آگاهی بخشی،اطلاع رسانی و آموزش در راستای ارتقای سوادسلامت مردم رسالت اجتماعی ما در اتحادیه دامداران استان اصفهان و دبیر خانه شیر ایستگاه سلامت است.

مدیر روابط‌عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان گفت:بررسی مشکلات و چالش‌ها،ارائه راهکارهای موثر در جهت ترویج فرهنگ مصرف شیر و لبنیات و مرتفع نمودن باورهای غلط غذایی که یکی از علل اصلی کاهش تمایل جامعه به مصرف شیر و لبنیات است از جمله اهدافی است که در این همایش دنبال می‌شود.

مهدوی افزود: شعار چهاردهمین همایش بسیج ملی آموزش همگانی تغذیه( از کودکی تا پیری لبنیات دوست سلامتی) می باشد و برهمین اساس و در راستای عمل به اهداف فرهنگی و رسالت اجتماعی اتحادیه دامداران و دبیر خانه شیر ایستگاه سلامت عصر پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ اقدام به توزیع شیر نوزا حاوی آنتی بادی با خواص درمانی بالا بصورت رایگان در بین مردم محله و نمازگزاران مسجد فاطمه زهرا واقع در منطقه ده خیابان ۲۴متری دوم نمودیم.

در ادامه نیز دبیر علمی دبیرخانه شیر ایستگاه سلامت به توصیه فراوان  مصرف شیر سالم در روایات و احادیث اشاره و کرد گفت: سو تغذیه یکی از چالش‌های مهم در کشوراست.

 نیلی اظهار داشت:کم بودن ریز مغذی ها، کمبود ویتامین ها از جمله ویتامینD در افراد جامعه و نامناسب بودن الگوی غذایی عامل بسیاری از بیماری هایی می‌باشد که با منشأ غذایی در ارتباط هستند.

وی افزود: ما متاسفانه موادغذایی مضر را در کشور چندین برابر آمار متوسط جهانی مصرف می کنیم ولی مواد غذایی مفید مثل شیر را تقریبا یک سوم متوسط جهانی و از این رو اطلاع رسانی و آموزش در راستای دستیابی به جامعه سالم از جمله دغدغه های ما می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه