English

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اصفهان خبرداد؛

۲۰ طرح گردشگری اصفهان در دهه فجر افتتاح می شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افتتاح ۲۰ طرح گردشگری به مناسبت دهه فجر در استان اصفهان خبر داد.

۲۰ طرح گردشگری اصفهان در دهه فجر افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حمیدرضا محققیان با اشاره به افتتاح طرح گردشگری شامل اقامتگاه‌های سنتی، بومگردی و یک هتل دو ستاره در استان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل و به همت بخش خصوصی، در دهه فجر امسال شاهد رشد فزاینده زیرساخت‌های گردشگری در گستره استان پهناور اصفهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بیست طرح گردشگری در شهرستان‌های اردستان، آران و بیدگل، کاشان، خوانسار، فلاورجان، تیران و کرون، خوروبیابانک، گلپایگان، نائین، نجف‌آباد و نطنز هم‌زمان با دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

این مقام مسئول بیان داشت: این طرح‌ها شامل پنج اقامتگاه سنتی با نجات بخشی پنج خانه تاریخی در پهنه استان، ۱۴ اقامتگاه بومگردی با نجات بخشی ۱۴ خانه تاریخی روستایی و یک هتل دوستاره در پهنه استان است که به زیرساخت‌های گردشگری استان افزوده خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری که با حمایت دولت و به همت بخش خصوصی انجام می‌شود، تعداد ۵۵۴ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده‌شده و برای ۱۵۶ نفر در پهنه استان به‌صورت مستقیم تولید اشتغال خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه