English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در تمام مدارس استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در تمامی مدارس استان اصفهان خبرداد.

برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در تمام مدارس استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا ابراهیمی در جلسه با مدیران مدارس شهرستان گلپایگان گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در چندروز آینده خواهیم داشت جشن‌های دهه مبارک فجر است که لازم است جشن‌های ویژه‌ای در تمامی مدارس ما برپا شود و موضوع آذین‌بندی مدارس توسط خود دانش‌آموزان ما باید صورت بگیرد چرا که بهمن، ماه ایران است و اگر فقط یک دستاورد مهم انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم، موضوع عزت است که عالم را دچار تغییر و دگرگونی کرده است و به همین دلیل غرب و شرق از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنی خود را با این سیستم آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: گلپایگان شهر اجتهاد، فقاهت، فرهنگ، ایثار و شهادت است و شهری است که ریشه در تاریخ کهن ایران‌زمین دارد و مفتخریم که برای دومین بار به این شهرستان سفر کرده‌ام.

ابراهیمی ابراز داشت: ریشه همه مسائل را باید در آموزش و پرورش جست‌وجو کرد و هر سرمایه‌ای که در آن انجام شود چندین برابر بازدهی برای همه اقشار خواهد داشت و به همین دلیل از سر نیاز جامعه برای ارتقای آموزش و پرورش باید پای‌کار این سیستم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در چندروز آینده خواهیم داشت جشن‌های دهه مبارک فجر است که لازم است جشن‌های ویژه‌ای در تمامی مدارس ما برپا شود و موضوع آذین‌بندی مدارس توسط خود دانش‌آموزان ما باید صورت بگیرد چرا که بهمن، ماه ایران است و اگر فقط یک دستاورد مهم انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم، موضوع عزت است که عالم را دچار تغییر و دگرگونی کرده است و به همین دلیل غرب و شرق از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنی خود را با این سیستم آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: وقتی بحث از تبیین دستاوردهای انقلاب داریم، باید در کنار پیشرفت‌های عمرانی، به موضوع پیشرفت‌های معنوی که مهم‌ترین آن عزت و استقلال است بپردازیم.

ابراهیمی بیان داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه والا سفیریم که مردم را به این حماسه دعوت کنیم و مهم‌تر از آن دعوت مردم به‌صورت همگانی در پای صندوق‌های رأی است چرا که انتخابات تثبیت‌کننده جمهوریت نظام است و از هر حیث حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اجرایی‌سازی طرح‌های آموزش و پرورش در کف مدرسه باید انجام شود چرا که باید مربی و متربی را به هدف اصلی برساند و در این زمینه‌ها نماز جماعت باید اولویت اصلی مدارس باشد و در همه مدارس باید برپا شود و موضوع توجه به قرآن کریم و مفاهیم آن باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که قرآن کتاب زندگی و برنامه جامع انسان است.

این مقام مسئول گفت: در سال گذشته موضوع تأثیر مستقیم معدل در پذیرش دانشجو باعث شد تا به سمت عدالت آموزشی حرکت کنیم و همه باید در این زمینه باید کمک‌حال آموزش و پرورش باشند تا آزمون‌ها با سلامت و امنیت بالایی برگزار شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش دشمن برای زدودن هویت اسلامی و دینی، همین موضوع اعتکاف دانش‌آموزی نشان داد که در این زمینه دچار شکست شده‌اند و همین دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نشان دادند که زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی هستند و در این زمینه اصفهان سال گذشته خط‌شکن بود و امسال نیز رشد ۱۵۰ درصدی را تجربه کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه