English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف احتکار ۷۰۰ کارتن قطعات دوچرخه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف احتکار قطعات مربوط به دوچرخه های بزرگ و مونتاژ نشده در شهر اصفهان خبر داد.

کشف احتکار 700 کارتن قطعات دوچرخه  در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار قطعات مربوط به دوچرخه های بزرگ و کوچک مونتاژ نشده خارجی در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان 700 کارتن حاوی قطعات مربوط به دوچرخه های بزرگ و کوچک  مونتاژ نشده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را  برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 100میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت:  با توجه به اینکه موجودی انبار ثبت نشده و مشخصات آن نیز در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت درج نشده بود و مدت زمان زیادی نیز از نگهداری آنها می گذشت بنابر این کالاهای مذکور به جرم احتکار توقیف و انبار مذکور نیز پلمب شده و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار علینقیان پور در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد کرده  و از هیچ تلاشی در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید دریغ نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه