English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف بیش از ۲ هزار تن شکر احتکارشده از انبار یک کارخانه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 هزار و 810 تُن شکر احتکار شده به ارزش 702 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از انبار یکی از کارخانه های شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 2 هزار تن شکر احتکارشده از انبار یک کارخانه  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر در انبار کارخانه قند شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمین ان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از محل بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات 2 هزار و 810 تُن شکر احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را 702 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کردند اظهار داشت: در این رابطه انبار مذکور پلمب و پرونده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار علینقیان پور خاطر نشان کرد: برابر دستور مرجع قضائی و هماهنگی های لازم شکرهای احتکاری تحویل اداره جهاد و کشاورزی شهرستان شاهین شهر شد تا تحت نظارت کامل بازرسان اداره جهاد و کشاورزی استان و شهرستان با نرخ مصوب دولتی در شبکه توزیع به فروش برسد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بر برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان کالا و کسانی که اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی مردم می کنند تاکید کرد و گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پس از بررسی و هماهنگی های لازم با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه