English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:

۱۲ تن شکر احتکار شده در خمینی شهرکشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 12 تن شکر احتکاری به ارزش 3 میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک انبار مواد غذایی خبر داد.

12 تن شکر احتکار شده در خمینی شهرکشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و برخورد با احتکارکنندگان ارزاق عمومی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یک انبار مواد غذایی اقدام به احتکار شکرکرده است، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق شدند 12 تن شکر دولتی که به صورت غیرقانونی احتکار شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه