English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف احتکار ۶ میلیارد ریالی کالاهای اساسی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف 6 میلیارد ریال روغن و شکر احتکار شده در بازرسی مأموران از یک انبار در اصفهان خبرداد.

کشف احتکار 6 میلیارد ریالی کالاهای اساسی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی  بیان داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات هوشمندانه خود از احتکار کالاهای اساسی در یکی از انبارهای سطح اصفهان مطلع و سریعاً بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه مأموران کلانتری 27 اصفهان از این انبار بازدید کرده که در نتیجه موفق شدند 20 تن شکر و 76 حلب 16 کیلویی روغن که بدون مجوز و مدارک قانونی در این محل نگهداری می شد را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را  6 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد:  در این رابطه 2 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأکید کرد و از شهروندان خواست گزارش و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه