English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبر داد؛

کشف ۵۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف 50 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش 25 میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کشف 50 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی، ماموران انتظامی شهر ورزنه از احتکار محموله روغن موتور در یک انبارمطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام بررسی های میدانی و انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی های قانونی به محل اعزام و در حضور مالک انبار از آن بازدید کردند که در نتیجه 50 هزار لیتر انواع روغن موتور خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با توجه به اینکه محل مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و موجودی انبار نیز اعلام نشده بود، اقلام به دلیل احتکار توقیف و محل نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد .

سرهنگ ریاحی ارزش روغن موتورهای احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 25 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به این پلیس احضار و اقدامات و تحقیقات لازم در این خصوص انجام که پس از تکمیل پرونده و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برابر رای صادره مقرر شد روغن موتورهای های مکشوفه جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه