English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

کشف محموله کالای پزشکی احتکار شده در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله کالای پزشکی احتکار شده به ارزش2میلیاردو 500 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف محموله کالای پزشکی احتکار شده در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در یک انباراقدام به دپو و احتکار انواع کالای پزشکی و پخش و فروش آن به چندین برابر قیمت معمولی در سطح شهرستان می کند، بررسی موضوع جهت دستگیری متهم و کشف کالاهای احتکاری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی منسجم یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این محل تعداد 300هزارقطعه کالای پزشکی شامل ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کننده، سرسوزن و چسب آنژیوکت احتکار شده به ارزش 2میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: احتکار هرنوع کالایی به خصوص لوازمی که با سلامت افراد در ارتباط است باعث اخلال در بازار و بروز پیامد های ناگوار در جامعه و آسیب های جدی به هموطنان شده از این رو پلیس قاطعانه به این موضوع رسیدگی کرده و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه