English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۱۶۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 160 هزار لیتر روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش 60 میلیارد ریال خبر داد.

کشف 160 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر عدم عرضه روغن موتور مورد نیاز خودروها به ویژه روغن موتورخودروهای سنگین که باعث عرضه این کالا در بازار سیاه به قیمت گزاف شده و به همین جهت نارضایتی رانندگان این دسته از خودروها را به همراه داشته است، موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان تعزیرات ، اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر از انبار یکی از شرکت های تولید روغن موتور بازدید کردند که در نتیجه حدود160هزارلیترانواع روغن موتورخودروهای سبک و سنگین احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله روغن موتور احتکار شده مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 60میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و افراد دخیل در این تخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

سردار هاشمی فر، با بیان اینکه پلیس در خصوص برخورد با هرگونه تخلف و جرمی بدون توجه به حواشی قاطعانه با متخلفان برخورد می کند و با هیچ کس هم تعارف ندارد اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با جدیت و قاطعیت تمام در حال اجرا است و از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و گزارشی در این خصوص دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه