English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۲۱ تُن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۱ تُن شکر احتکاری به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

۲۱ تُن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح نوروزی مبارزه با احتکار حین سرکشی از یک انبار با محموله‌ای از کیسه‌های شکر مواجه شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی و بررسی دفاتر و اسناد مربوطه مشخص شد ۲ نفر این محموله را از تیرماه سال گذشته به انبار وارد کرده و آنها را تا زمان گران شدن و فروش چند برابری به قنادی‌ها در این انبار احتکار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: دراین عملیات ۲۱ تُن شکر کشف شد که ارزش این محموله برابرارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

سردار هاشمی فر در خاتمه از توقیف شکرهای احتکاری تا زمان شناسایی صاحبان آنها و ارجاع پرونده مربوطه به مرجع قضائی برای تعیین تکلیف محموله مکشوفه خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی با افراد سودجو و فرصت طلبی که برای کسب منافع شخصی خود کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه