English

با شاخص کیفی ۱۲۶ ثبت شد؛

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس

کیفیت هوای اصفهان امروز سی ام دی ماه با میانگین ۱۲۶ درشرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد و رهنان با ۱۲۸، میدان انقلاب و بولوار کاوه با ۱۲۳، خیابان پروین اعتصامی و دانشگاه صنعتی با ۱۱۱، زینبیه و سپاهان‌شهر با ۱۱۹، کردآباد با ۱۱۷، خیابان میرزا طاهر با ۱۴۷ و ولدان با ۱۱۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه پارک زمزم با ۱۵۶ و بزرگراه خرازی با ۱۶۰ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با ۱۰۰، خیابان فرشادی با ۷۵ و خیابان فیض با ۸۴ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد. ایستگاه سنجش کیفی هوا در خیابان‌های رودکی و استانداری قطع است.

درحال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۳۹ AQI وضعیت پاک و در قهجاورستان با ۱۴۷ ناسالم برای گروه‌های حساس، زرین شهر با ۱۵۳ قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و مبارکه با ۷۶ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین‌شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه