English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری عامل تیراندازی در شهر اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی در شهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ مسعود طریفی بیان کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان های اصلی شهر رخ داد به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و ماموران در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در زمان درگیری را نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم بوده و پلیس با کسانی که در این زمینه ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه