English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبرداد.

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مسعود طریفی گفت: فردی که در بستر فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد نا امنی در جامعه می کرد توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد هوشمندانه در فضای مجازی از اقدام مجرمانه ادمین یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از 3 هزار دنبال کننده  مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ طریفی با بیان اینکه ادمین این صفحه با انتشار مطالب و تصاویر غیر واقعی باعث تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد نا امنی شده بود افزود: در نهایت فرد مذکور شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی احضار که پس از اعتراف به جرم ارتکابی ، صفحه وی مسدود و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عاملان ایجاد ناامنی و تشویش کنندگان اذهان عمومی ، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه ای در فضای مجازی مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه