English

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۴۵۰ نفر از مروجان کشف حجاب در فضای مجازی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی 450 صفحه در فضای مجازی که اقدام به تبلیغ کشف حجاب در جامعه می کردد و دستگیری گردانندگان آن توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

دستگیری 450 نفر از مروجان کشف حجاب در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی از اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: در این طرح فعالیت صفحات مجازی که اقدام به تبلیغ و تشویق و به تصویر کشیدن کشف حجاب کنند مورد رصد قرار گرفته و با گردانندگان آنها برابر قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه همچنین در این طرح فعالیت تبلیغاتی تمامی واحدهای صنفی در فضای مجازی نیز رصد می شود افزود: در حوزه هایی مانند اتلیه ها، باشگاه ها، مزون ها، مدلینگ ها و سایر عرصه های مختلف فضای مجازی کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان با دقت و هوشیاری در این موضوع ورود کردند و هر گونه صفحه ای که عفت عمومی را زیر پا قرار دهد و اشاعه دهنده بی عفتی، ابتذال و مغایر با فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی ما باشد را مورد پیگرد قانونی قرار می دهیم.

به گفته رئیس پلیس فتا استان اصفهان از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب فراجا که از 26 فروردین ماه شروع شد در طول 10 روز گذشته 450 صفحه در فضای مجازی که مصداق بی عفتی در جامعه بودند توسط کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

سرهنگ مرتضوی ازدستگیری گرداننندگان این صفحات و معرفی آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کشف حجاب، اشاعه فرهنگ برهنگی و لایو های غیر اخلاقی از جمله موارد رصد شده در این صفحات بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه