English

رئیس مرکز اطلاع رسانی استان اصفهان خبرداد؛

عامل تخریب شیشه خودروهای شهروندان اصفهانی دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه تعدادی از خودرو های شهروندان کرده بود در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

عامل تخریب شیشه خودروهای شهروندان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  مسعود طُریفی بیان داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه تعدادی از خودروهای پارک شده شهروندان در یکی از خیابان های شهر اصفهان کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک متهم در این رابطه شده که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد خاطر نشان کرد: هرگونه اقدام و تحرک مجرمانه افراد شرور و اراذل اوباش تحت رصد هوشمندانه پلیس قرار دارد و اجازه برهم زدن امنیت جامعه به این افراد داده نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه