English

کلاهبرداری ۴۴ میلیاردی با ترفند شراکت در خرید و فروش رمز ارز

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از دستگیری فردی که به بهانه شراکت در خرید و فروش رمز ارز و پرداخت 3 میلیارد ریال سود ماهیانه مبلغ 44 میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود در عملیات کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی خبر داد.

کلاهبرداری 44 میلیاردی با ترفند شراکت در خرید و فروش رمز ارز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی با ترفند شراکت در خرید و فروش مرز ارز ها و پرداخت 3 میلیارد ریال سود ماهیانه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم در یکی از شبکه های اجتماعی با مال باخته آشنا شده و به او پیشنهاد شراکت در خرید و فروش رمز ارز را داده و با بیان اینکه قادر به پرداخت ماهیانه 3 میلیارد ریال سود به شاکی است کیف پولی را برای او طراحی کرده و پس از اینکه توانست با وعده های کذب و امیدوار کننده اعتماد شاکی را به خود جلب کند طی چندین مرحله مبلغ 44 میلیارد ریال وجه نقد را از کیف پول مال باخته برداشت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار اظهار داشت: ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار سرانجام با رصد هوشمندانه متهم، وی را در حالی که قصد انجام کلاهبرداری از یک شهروند دیگر داشت شناسایی و دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد خاطر نشان کرد: در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم علاوه بر این پرونده تحت تعقیب شعبه 7و 8 کیفری دادسرای استان اصفهان وشعبه 8 اجرای احکام دادگستری استان اصفهان است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه