English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیونی با ترفند دریافت بیعانه حواله خودرو در اصفهان

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش حواله خودرو زیر قیمت و دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبرداد.

دستگیری کلاهبردار 300 میلیونی با ترفند دریافت بیعانه حواله خودرو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت دیوار از آنها کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شده که جهت خرید با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه وجود مشتریان زیاد با ارائه شماره کارت مبلغ 30 میلیون ریال به عنوان بیعانه از آنها دریافت و نه تنها حواله ای به ایشان تحویل نمی داده بلکه ضمن حذف آگهی از سایت،پاسخگوی تماس های شکات نیز نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مالباختگان تاکنون 300 میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، یک متهم در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می شود برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظرخود از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه های اجتماعی خودداری کنند، همچنین تبلیغاتی که در سایت های واسطه گر با عناوینی از جمله فروش فوری، بدون واسطه، زیر قیمت و غیره منتشر می‌شود به‌ منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید حتی الامکان بصورت حضوری و پس از تایید هویت و رویت فروشنده اقدام به واریز وجه کنند و از پرداخت بیعانه حتی مبالغ کم خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه