English

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

تعیین تکلیف ۴۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیفی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان از انجام مقدمات برگزاری مزایده فروش 400 دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

 تعیین تکلیف 400 دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیفی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری ضمن اعلام این خبر گفت: حسب تأکیدات مکرر ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریعتر خودروهای توقیفی و ضبط شده موجود در پارکینگ ها در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه با انجام مقدمات برگزاری مزایده تعداد 400 دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، این خودروها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: تمام این خودروها و موتورسیکلت‌ها برای حمل و جابجایی مقدار زیاد مواد مخدر استفاده شده بود که طبق قانون، توقیف و پس از طی مراحل قانونی مصادره و از طریق مزایده به فروش خواهد رسید.

رئیس دستگاه قضایی استان در پایان از نظارت مستمر دادگستری استان بر پارکینگ‌های وسایل نقلیه پلیس راهور نیروی انتظامی، و پارکینگ‌ها و انبارهای اموال تملیکی مرتبط با پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا به منظور طی مراحل قانونی و برگزاری مزایده خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه