English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان :

شهدای فراجا عزت آفرین نظام هستند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شهدای فراجا عزت آفرین برای کشور و نظام هستند .

شهدای فراجا عزت آفرین نظام هستند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام  اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از سازمان اطلاعات پلیس اصفهان ضمن محکوم کردن حمله  تروریستی به مقر انتظامی فراجا در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان گفت: به نوبه خود  شهادت 11 نفر از سبزپوشان مظلوم پاسگاه  راسک را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های داغدار این عزیزان و همه همکاران و همرزمانشان تبریک و تسلیت عرض می کنم و به مقام شامخ آنان درود می فرستم.

 وی شهدای فراجا را باعث عزت آفرینی برای کشور و نظام دانست و  افزود: آنها تا آخرین قطره خون خود در برابر تروریست های جنایتکار ایستادند و از مقر خود دفاع کردند و  اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

رئیس کل دادگسرتی استان اصفهان خاطر نشان کرد:  این موضوع بسیار مهم و  باعث افتخار ما است که چنین جوانانی در بدنه فراجا خدمت می کنند و وجود این نیروها باعث دلگرمی و امید آفرینی در بین مردم می شود.

وی در ادامه  قوه قضائیه و فراجا را  دو بازوی توانمند نظام توصیف کرد و گفت: ماموریت مهم و هدف اصلی فراجا  و دستگاه قضا ایجاد و  توسعه  امنیت و عدالت  اجتماعی است.

حجت الاسلام جعفری دستگاه قضاء و انتظامی  را مکمل یکدیگر  عنوان کرد و گفت: مسلماً  هر چه تعامل و هماهنگی بین این دو نهاد بیشتر باشد فضا برای مجرمان تنگ‌تر  شده و به تبع امنیت پایدار در تمامی زمینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بیشتر شده و مردم در این میان، احساس امنیت و رضایت بیشتری خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات پلیس استان، نقش آنان را در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم توصیف کرد و گفت: دستگاه قضائی حمایت و پشتیبانی از این عزیزان را وظیفه خود می داند.

حجت الاسلام جعفری فعالیت های پیشگیرانه را در کاهش جرم بسیار اثرگذار دانست و گفت: ما پیش از اینکه جرمی درجامعه رخ دهد و بعد با آن مقابله کنیم باید ابتدا عوامل و دلایل آن را شناسایی و سپس راه های وقوع آن را مسدود کنیم و اجازه ندهیم مجرمان دست به جرم و جنایت بزنند و این کار، بخشی در حیطه وظایف دادگستری و بخشی هم در حوزه فراجا است و بایستی از طریق تعامل و هماهنگی دو طرف تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه