English

به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان ؛

بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور برگزار می شود

بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و در شهر اصفهان برگزار می گردد.

بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور برگزار می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) از میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سومین جشنواره سراسری دانشجویی خبر داد.

مختاری اظهار داشت: سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در سه محور (رویش، حرکت و نشریات) به صورت همزمان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند آثار خود را به درگاه های جشنواره ارسال کنند.

وی  در ارتباط با محورهای سه گانه این جشنواره توضیح داد:محور رویش، بین کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور برگزار و فعال‌ترین کانون‌های دانشجویی در بخش‌های مختلف انتخاب می‌شوند.

این مقام مسئول افزود:در محور حرکت نیز اختراعات، نوآوری ها و ابتکارات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور ارائه و انجمن‌های برتر معرفی می‌شوند. همچنین سعی خواهیم کرد با حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی، زمینه حمایت از ایده و نوآوری‌های این انجمن‌ها را فراهم کنیم.

دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در محور نشریات دانشجویی در بخش‌های تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش، عکس، گرافیک و صفحه آرایی داخلی، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طراحی روی جلد و انتخاب نشریات برگزیده، برگزار می‌شود.

مختاری در راستای تبیین اهداف برگزاری این سه گانه جشنواره اظهار داشت:هدف از برگزاری این سه گانه جشنواره، جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آنها، انعکاس و انتقال تجربه های علمی موفق و الهی در بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت‌ های متناسب با اولویت ها و نیازهای کشور، زمینه سازی به منظور هم افزایی انجمن هاو تقویت اتحادیه های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها به نظام رسانه ای کشور می باشد.

وی تصریح کرد: دانشجویان عزیز می‌توانند، از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۰ دی ماه با مراجعه به درگاه های جشنواره ها نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مختاری با تاکید بر اینکه برای سومین ‌بار، سه‌ گانه جشنواره را همزمان با هم داریم، خاطرنشان کرد: این سومین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان با یکدیگر برگزار خواهد شد و این در حالی است که هر کدام از این محورها به خودی خود، رویدادی بزرگ و پرتلاش است و ما با توجه به شرایط، شاهد تجربه جدیدی در این بخش خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رابطه با اختتامیه جشنواره ابراز داشت: اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری در هفته آخر بهمن ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌گردد.

مختاری همچنین افزود: ازم به ذکر است دانشجویان عزیز برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره می‌توانند با شماره  ۳۳۳۸۱۶۴۶-۰۳۱ تماس برقرار نمایند.

دبیر برگزاری این جشنواره در پایان اشاره داشت:امیدواریم با خلاقیت و تحول در تشکلها و فعالیت های علمی و فرهنگی، احیای هر چه بیشتر تمدن اسلامی را شاهد باشیم. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان و امید تأکید ویژه ای دارند، امیدواریم اینگونه جشنواره ها زمینه تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان را فراهم سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه