English

محمدرضا جلالی:

مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور مجموعه ای کامل برای سرویس دهی در حوزه های مختلف است

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه پیام نور یک مجموعه کامل و آماده برای سرویس دهی در حوزه های مختلف است.

مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور مجموعه ای کامل برای سرویس دهی در حوزه های مختلف است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جلالی در آیین افتتاحیه مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا نیاز به مراکز مشاوره بیش از گذشته است، گفت: در بسیاری از دانشگاه های کشور مراکز مشاوره وجود داشت و ضرورت احداث آن در دانشگاه پیام نور استان اصفهان با توجه به اینکه امسال ۱۲ درصد افزایش جذب دانشجو داشته ایم احساس میشود.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور رتبه دوم جذب دانشجو را داراست و لازم است چنین مراکزی را با بالاترین سطح آموزش داشته باشد و حضور همکاران هیئت علمی در مرکز مشاوره آزاد است.

جلالی در ادامه تعامل با نهادها و سازمان های شهر و استان را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: تعاملات بیشتر میتواند در ارتقا عملکرد این مرکز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام ارجاعات دادگستری در مباحث خانواده و روانشناسی به دانشگاه اصفهان سپرده میشود که این فرآیند می تواند به دانشگاه پیام نور نیز سپرده شود که مدیر کل دادگستری استان اصفهان از این موضوع استقبال کرده اند.

این مقام مسئول افزود: ایجاد کلینیک حقوقی دیگر موضوع مهمی است که باید در اولویت قرار داده شود و این در حالی است که ورود به بحث های کلان استان و کشور باید در این مرکز مد نظر قرار داده شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشور دچار سیاه چاله جمعیتی است که مراکز مشاوره با ورود به موقع در این موضوع می توانند تاثیرگذار باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه