English

ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان اعلام کرد؛

دانشگاه پیام نور با کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی

ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: دانشگاه پیام نوربا کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی است.

دانشگاه پیام نور با کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی

جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و این دانشگاه در رتبه بندی (isc) به عنوان با کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی می باشد.

وی اضافه کرد: مدارک این دانشگاه از نظر اعتبار چه رسمی، چه فراگیر و بدون آزمون همه مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مورد قبول سازمان ها و ارگانها جهت استخدام می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود دارد. دارای کمترین شهریه در مقایسه با سایر دانشگاه‌های شهریه ‌محور، امکان تقسیط شهریه و ثبت نام با پرداخت 50% از کل شهریه امکان پذیر می باشد.

جلالی در مورد نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور تمهیدات و تسهیلات لازم را برای دانشجویان جدید فراهم نموده تا بتوانند بدون داشتن دغدغه پرداخت هزینه رفت و آمد، بدون نگرانی از وضعیت فعلی ابتلا به بیماری کرونا و با کیفیت مطلوب به تحصیل در رشته مورد علاقه خود مشغول شوند. اعطای وام دانشجویی یک و ۴ دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی به مبلغ 20میلیون تومان در نظر گرفته شده و  ضمنا دانشجویان عزیز می توانند فقط  با پرداخت پنجاه در صد از شهریه ثابت ثبت نام نموده و مشغول به تحصیل گردند و ما بقی شهریه را تا زمان امتحانات با دریافت وام با کارمزد ۱/۴ درصد پرداخت نمایند.

ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: برای حفظ سلامت دانشجویان کلیه ی مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری می باشد و باید تا 10 آبان ماه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس              ( reg.pnu.ac.ir ) مراجعه و مدارک مربوطه را بارگزاری نمایند.    

وی درخصوص علل گرایش داوطلبان به دانشگاه پیام نور از طریق پذیرش با سوابق تحصیلی بیان داشت:علت در مزایا و تسهیلات دانشگاه پیام نوراست؛ دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و این دانشگاه در رتبه بندی (isc) به عنوان با کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی می باشد. مدارک این دانشگاه از نظر اعتبار چه رسمی، چه فراگیر و بدون آزمون همه مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مورد قبول سازمان ها و ارگانها جهت استخدام می باشد.

جلالی توضیح داد: سالانه حدود 30% دانش آموختگان این دانشگاه در دانشگاههای معتبر دولتی کشور در مقاطع بالاتر (تحصیلات تکمیلی) جذب می شوند و به اذعان اساتید این دانشگاهها، دانشجویان پیام نور به لحاظ سواد و معلومات جزء بهترین و موفق ترین دانشجویان آنان هستند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نوراستان اصفهان گفت:به لطف الهی تعداد 9298 نفر از دانشجویان، دانشگاه پیام نور را انتخاب نموده اند.

ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مورد زیر ساخت آموزش الکترونیک پیام نور استان اصفهان و کیفیت و کارآیی آن بیان داشت:بحمدالله با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور قبلا در آموزش مجازی تجربه داشته و حائز رتبه یک آموزش الکترونیک در کشور می باشد، زیر ساخت های دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا تقویت شده و زمینه لازم برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت مطلوب فراهم گردیده است.

وی ادامه داد:  در حال حاضر این امکان در استان اصفهان از طریق سامانه LMS امکانپذیر بوده و به هشت قطب در مراکز اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، کاشان، آران و بیدگل، خوراسگان، شهرضا و  شاهین شهر تقسیم گردیده است.

جلالی  با اشاره به آموزش الکترونیک با ظرفیت حدود ۷۰۰۰ نفر در ساعت انجام می شود، گفت: استفاده از این سامانه دارای ویژگی هایی از قبیل، ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری، ارائه محتوای درسی با هر قالبی، نظر سنجی از دانشجویان و نیز سهولت استفاده دانشجویان و اساتید می باشد.

این مقام مسئول در رابطه به شرایط آموزشی  در وضعیت کنونی جامعه در ابتلا یه بیماری کرونا اظهار کرد:در دوران شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان ، کلیه دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های تئوری به صورت الکترونیکی بوده و آزمون های پایان نیمسال نیز از طریق سامانه های آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین و در نهایت دقت، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان برگزارمی شود.            

وی افزود: در تمام مراکز به ازای هر 100 نفر دانشجو، یک کارشناس برای پشتیبانی و پاسخگویی دانشجویان تعیین شده است. علاوه بر آن کارشناسان واحد آموزش و واحد فناوری اطلاعات نیز با شیفت بندی پاسخگوی عزیزان هستند.

در حال حاضر نیز سامانه پشتیبانی با شماره تلفن چهار رقمی در ستاد استان ایجاد شده که آماده پاسخگویی به کلیه سئوالات دانشجویان می باشد.

ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پایان گفت: یک خبر خوب برای آن دسته از دانشجویان ورودی سال ۹۷ و قبل از سال ۹۷ که به هر دلیلی عدم مراجعه داشته و تحصیل را رها کرده اند اینکه، این عزیزان با بخشودگی شهریه و سنوات، یعنی بدون پرداخت شهریه قبلی و بدون احتساب سنوات می توانند به تحصیل ادامه دهند و بنابراین لازم است تا 30 دی ماه سال جاری به مرکز خود مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی