English

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خبرداد؛

برگزاری ۴ کنگره ملی شهدا تا پایان سال در کشور

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: 4 کنگره ملی شهدای استانی تا پایان سال در کشور برگزار می‌شود.

برگزاری 4 کنگره ملی شهدا تا پایان سال در کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۵۰ هزار یادواره شهدا در کشور بیان کرد: ۴کنگره ملی شهدای استانی تا پایان سال در کشور برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه شهدا ولی‌نعمت ما هستند، اظهار داشت: برکات امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. جهاد در راه خداست.

این مقام مسئول با بیان اینکه موضوع برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا در دستور کار سپاه و بسیج و بقیه دستگاه ها قرار دارد، افزود: امسال طی برنامه‌ریزی  صورت گرفته  10 کنگره ملی شهدا استانی برگزار می شود که تاکنون 6 کنگره ملی برگزار و تا پایان سال چهار کنگره ملی شهدا نیز در دستور کار است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه50 هزار یادواره شهدا نیز تاکنون در کشور برگزار شده است، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدای باید جریان‌ساز باشد و اقشار مختلف برای شهدا کار کنند و درگیر باشند.

سردار آزادی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده کنیم، گفت: از هنرمندان و رسانه باید در شناساندن شهدا استفاده کنیم و  این مهم با ظرفیت هنر، فضای مجازی، رسانه و سایر پتانسیل‌ها به جوانان و نسل حاضر باید محقق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه