English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

میهن پرستان واقعی شهدا هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: میهن پرستان واقعی شهدا هستند و ما ۲۴ هزار شهید میهن‌ پرست در استان اصفهان داریم.

میهن پرستان واقعی شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) گفت: میهن پرستان واقعی شهدا هستند درحالیکه خارج ‌نشینان مدعی میهن ‌پرستی، در دوران جنگ، حاضر به دفاع نشده و فرزندان خود را از سربازی فراری و به خارج فرستاند. میهن ‌پرسی یعنی برخی چندین فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده و با تمسک به فرهنگ نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) توانستند موفقیت‌ هایی را به دست آورند.

وی اظهار کرد: همه موفقیت‌های ما ریشه در فرهنگ دارد و ملت ایران با تمسک بر فرهنگ ایثار و شهادت به فرموده رهبری می‌خواهد قله‌ های جهانی را فتح کند.

این مقام مسئول افزود:  ما از این فرهنگ فاصله و در حق شهدا کوتاهی کرده ایم، زیرا باید دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی می‌کردیم.

وی تصریح کرد: میهن پرستان واقعی شهدا هستند و ما ۲۴ هزار شهید میهن‌ پرست در استان اصفهان داریم درحالیکه خارج ‌نشینان مدعی میهن ‌پرستی، در دوران جنگ، حاضر به دفاع نشده و فرزندان خود را از سربازی فراری و به خارج فرستاند. میهن ‌پرسی یعنی برخی چندین فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده و با تمسک به فرهنگ نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) توانستند موفقیت‌ هایی را به دست آورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: مشعشع‌ ترین و پر افتخارترین دوره ملت بزرگ ایران در دوران معاصر دوران انقلاب است. هر جنگی به کشور ما تحمیل شد بخش هایی از کشور ما جدا شد ولی در طول دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور با جان و دل دفاع شد و ذره ای از خاک کشور واگذار نشد.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه اصفهان در امر دفاع مقدس پیشتاز بوده است، بیان داشت: انتظار داریم به واسطه برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان نهایت سلیقه هنری و فرهنگی در کشور بکار گرفته و آغازگر تحول باشد.

سردار سلیمانی گفت: فضای مجازی باید بیان کننده ارزش‌ها و افتخارات بزرگ ما باشد و تمام ظرفیت‌های فرهنگی از جمله هیات ‌های اندیشه ‌ورز، محتوای جذاب و جدید تولید و آن را در فضای مجازی منتشر کنند.

گفتنی است سردار مجتبی فدا دبیر کنگره ملی شهدا ی استان هم در این مراسم با اشاره به تعداد بالای شهدای استان اصفهان به نسبت درصد جمعیت این استان در کشور، بر ظرفیتی که شهدا برای نظام و انقلاب ایجاد کردند، تاکید کرده و اظهار داشت: با تعداد ۲۴ هزار شهید دانش آموز، دانشجو، پزشک و ورزشکار و… یک دهم شهدای کشور مربوط به استان اصفهان است که از این تعداد نیز یک پنجم شهدا، طلاب و روحانیون بوده اند.

به گزارش موج؛ اسماعیل قربانی، مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، ۱۴۰۲ در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در محل گلستان شهدای اصفهان حضور یافت.

 در این کنگره که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آشنایی جوانان و نسل جوان با سبک زندگی و نقش آفرینی شهدا برگزار شد، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار و جمعی از مسئولین و شخصیت های استانی و جمع کثیری از مردم شهیدپرور اصفهان حضور داشتند.

مخابرات اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه