English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

پیشرفت ۴۴ درصدی پروژه جهاد آبرسانی در استان اصفهان

در نشستی با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، روند اجرای پروژه جهاد آبرسانی با پیشرفت 44 درصدی در استان اصفهان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

پیشرفت 44 درصدی پروژه جهاد آبرسانی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تقدیر از سپاه استان، استانداری و راهداری استان اصفهان در اجرای پروژه جهاد آبرسانی خاطرنشان کرد: این پروژه با پیشرفت 44 درصدی در استان اصفهان در حال پیشرفت است که بالاتر از میانگین کشوری است و ادامه اجرای آن نیازمند کار و همت جهادی است.

حسین اکبریان با تاکید بر تسهیل در فرآیند ارسال و پرداخت صورت وضعیت ها اظهار داشت: این پروژه در شهرستان نائین نسبت به شهرستان های سمیرم و فریدونشهر به دلیل اقلیم و شرایط آب و هوایی با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و امیدواریم با مساعد شدن هوا، اجرای این پروژه در 2 شهرستان دیگر سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی با لزوم برطرف شدن مشکل وجود معارضان در مسیر اجرای این پروژه، به جزئیات پیشرفت آن اشاره و بیان کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در 3 شهرستان استان اصفهان بیش از 21 هزار نفر از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند و از مجموع 361 کیلومتر لوله گذاری برآورد شده، تا کنون در این سه شهرستان 130 کیلومتر لوله گذاری اجرا شده و از 10 هزار متر مکعب مخزن که در این طرح اجرا خواهد شد تا کنون 2950 متر مکعب مخزن احداث گردیده است.

فرمانده سپاه استان اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر اولویت بندی اجرای پروژه بر اساس میزان پشرفت در شهرستان های نائین، فریدونشهر و سمیرم، خواستار پیگیری انعقاد قرار داد مرحله دوم جهاد آبرسانی در استان اصفهان شد.

سردار مجتبی فدا همچنین در این نشست بر برطرف شدن مشکلات بر سر راه این پروژه به ویژه موانع مالی تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حسین اکبریان، مدیر عامل آبفای استان از سردار فردا و سرهنگ عجمی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه