English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

طرح جهاد آبرسانی به ۲۲ روستای فریدون شهر

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از طرح جهاد آبرسانی به ۲۲ روستای فریدون شهر با پیشرفت ۳۰ درصدی در طرح جهاد آبرسانی خبرداد.

طرح جهاد آبرسانی به ۲۲ روستای فریدون شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان گفت: ۳۳ کیلومتر از خطوط انتقال آب در مجتمع های برف انبار و پیشکوه اجرا شده و عملیات خاکبرداری مخزن ۳۰۰ متر مکعبی مزرعه سیب نیز آغاز شده است.

وی کل حجم عملیات پیش بینی شده در طرح را ۱۱۵ کیلومتر اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث ۱۷ باب مخزن زمینی با حجم ۲۱۵۰ متر مکعب، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه عنوان کرد.

اکبریان در خصوص دشواری های اجرای این پروژه گفت: طرح ملی جهاد آبرسانی در شهرستان فریدونشهر به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار سرد منطقه و تعداد زیاد معارضین محلی، جز پروژه های دشوار آبفای استان اصفهان محسوب می شود اما با تلاش و پیگیری های مداوم، خوشبختانه در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه ۸۴ روستا با جمعیت ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه فریدونشهر قرار دارند گفت: هم اکنون ۳۷ روستا در این منطقه تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارند اما گندزدایی و کلر زنی منایع آبی در روستاهایی که تحت پوشش نیستند نیز انجام می شود و سلامت آب شرب مردم از اولویت های اصلی این شرکت است.

این مقام مسئول گفت: طرح جهاد آبرسانی در این شهرستان در ۲۲ روستا اعم از روستاهای سکان، سخی‌آباد، اسلام آباد، مزرعه سیب، زردفهره، کرزوم، مزرعه میر، کسد، راچه، رمه چر، چالقو، حاجی آباد، عبدل آباد، وارگه پهنه، سروشجان، چقادر، دهشور علیا، دهشور سفلی، بزمه، چقا، میلاگرد، بیجگرد اجرا می شود.

ابفا اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه