English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد ریال در پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و معرفی مجرمان به مرجع قضائی قضائی خبر داد.

تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد  در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مقابله با مجرمان و مفسدان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود موفق شدند در آبان ماه سال جاری ۱۸ نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در خصوص فعالیت مجرمانه این افراد گفت: متهمان به جرم، اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی، اخلال در بازار، تعدی به اموال دولتی، فرار مالیاتی و احتکار دستگیر و پس از محرز شدن جرم آنان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش پرونده‌های مجرمانه این افراد که در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده را ۶۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این پرونده‌ها مربوط به پرونده ۴ نفر در زمینه احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بود.

علینقیان پور با تاکید بر برخورد قاطعانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی در این خصوص هشدار داد و گفت: پلیس در عین حمایت از تولید کنندگان و تأمین امنیت برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه خود فعالیت‌های مجرمانه در این حوزه شناسایی و برخوردهای قانونی را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه