English

شهردار کاشان:

باید نوروزی متفاوت را برای شهروندان و گردشگران رقم بزنیم

شهردار کاشان گفت:باید به دنبال رقم زدن نوروزی متفاوت برای شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

باید نوروزی متفاوت را برای شهروندان و گردشگران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کیومرث محمدپور در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری کاشان با موضوع ستاد خدمات سفر نوروز و همچنین سایر مسائل شهر گفت: با توجه به ظرفیت موجود و اقدامات آتی، باید به دنبال رقم زدن نوروزی متفاوت برای شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی، هدف از تشکیل زودهنگام جلسه ستاد خدمات نوروز را شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع نیازها و چالش‌ها عنوان کرد و افزود: باید با آسیب شناسی نسبت به گذشته و همچنین ارزیابی امکانات و فرصت‌ها، برای ارتقای وضعیت خدمت رسانی در ایام نوروز به صورت جدی تلاش کنیم.

شهردار کاشان، اسکان موقت و اضطراری را یکی از مباحث مهم میزبانی از گردشگران دانست و افزود: باید با شناسایی فضاهای دارای قابلیت اسکان، نسبت به جانمایی محل‌ها و مجموعه‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

محمدپور، احداث و اختصاص پارکینگ، تأمین سرویس بهداشتی در فضاهای پرتردد و گردشگرپذیر، تمهیدات ترافیکی و...را برخی از  فعالیت‌های لازم برای استقبال از نوروز ذکر و بیان کرد: با توجه به موج ورود گردشگران باید بسترهای لازم میزبانی تا حد امکان در سطح شهر به ویژه اماکن و محورهای تاریخی مهیا شود.

وی، همچنین با اشاره به اجرای فاز نخست پروژه محور خیابان علوی، بر لزوم اتمام آن تا قبل از ورود گردشگران تأکید کرد و گفت: با توجه به تجربیات گذشته، اختصاص پارکینگ و مدیریت ترافیک در این محدوده به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

شهردار کاشان از اجرای المان های شهری و بهسازی فضای سبز خبر داد و گفت: علاوه بر این اقدامات، فعالیت‌های عمرانی و بهسازی معابر نیز در نقاط مختلف شهر باید با قوت بیش از پیش ادامه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه