English

شهردار کاشان:

مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار استفاده می‌کند

شهردار کاشان بیان داشت:مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان کاشان استفاده می‌کند.

مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار استفاده می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کیومرث محمدپور در نشست شورای اسلامی شهر با اشاره به ایجاد سازمان جذب سرمایه‌گذاری طی سال 93 در شهرداری، حذف آن را با تغییرات مدیتی یادآور شد و افزود: متأسفانه برای ایجاد دوباره این سازوکار با موانعی دشوار مواجه هستیم اما هر چه سریعتر باید این بستر در مدیریت شهری احیا شود.

وی، به برنامه‌های مختلف شهرداری کاشان در عرصه جذب سرمایه‌گذار اشاره و خاطرنشان کرد: محدودیت‌های قانونی و اجرایی در کنار انتظارات سرمایه‌گذار شرایط را برای عملیاتی کردن پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری با چالش مواجه کرده است.

شهردار کاشان ، با تأکید بر مشکلات مختلف مدیریت شهری برای اجرای اقدامات خود، با اشاره به معضل محل عرضه پرندگان زینتی، آمادگی شهرداری کاشان برای انتقال و جابجایی آن را متذکر شد و افزود: با وجود مکاتبات فراوان، اداره راه و شهرسازی برای در اختیار قرار دادن زمین به منظور احداث مکان جایگزین، بهای آن را طلب کرده است.

محمدپور، انتقال بازار روز به محل دیگر را یک ضرورت دانست و گفت: برای این انتقال، نیازمند زمین مناسب هستیم؛ موضوعی که تعامل و همکاری دستگاه متولی آن در اختصاص زمین را طلب می‌کند.

وی، لزوم تغییر مکان ترمینال کاشان و راه‌اندازی دو ترمینال شمال و جنوب برای شهر را عنوان کرد و افزود: عبور اتوبوس‌ها از مسیرهای درون شهری موجب ترافیک سنگین و همچنین صرف زمان بسیار می‌شود بنابراین انتقال ترمینال به مسیرهای نزدیک به راه‌های برون شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار کاشان ظرفیت‌های مغفول مانده شهر را یادآور شد و افزود: قطب تولید فرش چرا نباید نمایشگاهی فاخر داشته باشد در حالی که شهرهای دیگر با جایگاه و قدمت کمتر از این ظرفیت به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری و برندینگ استفاده می‌کنند؛ موضوعی که با رئیس اتاق بازرگانی و سایر فعالان این حوزه مطرح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه