English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف محموله ۲۵ میلیاردی روغن موتورقاچاق از یک منزل مسکونی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 17 هزار و 500 لیتری روغن موتور خودرو قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.

کشف محموله 25 میلیاردی روغن موتورقاچاق از یک منزل مسکونی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محل های انبار کالای قاچاق، با اشراف اطلاعاتی خوب خود از نگه داری محموله کالای قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در یکی از محلات سطح شهر مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی و طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کرده که در نتیجه این عملیات 17 هزار و 500 لیتر روغن موتور خارجی که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 25 میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: کشف محموله کالاهای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان کلان در اولویت های ماموریتی این فرماندهی قرار دارد و اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو با قانون گریزی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود باشند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه